Dordrechtse Mixed Hockey Club
DMHC app volg ons op: 
Je bent hier: Home › Nieuws
Contact met CT&I

DMHC Clubcard en App


Recente verslagen
Nog geen verslagen


Binnenkort bij DMHC
Laatste tweets Twitter
Inleveren trainingsmaterialen
28-5-2019  | 

Aan alle trainers en coaches van DMHC seizoen 2018/2019 (behalve die van de Jongste Jeugd)


Het seizoen loopt weer ten einde en dat betekent dat de trainingsmaterialen weer moeten worden ingeleverd. Alle trainers en coaches die een tas met ballen, hesjes en pionnen (en/of andere materialen) hebben gekregen in ruil voor borg (of zonder borg) worden verzocht op een van onderstaande data naar de materiaalruimte te komen om de materialen te retourneren. Tevens moeten de strafcornermaskers worden ingeleverd.


Wanneer de materialen compleet worden ingeleverd wordt de borg geretourneerd. De kosten van ontbrekende materialen worden van de borg afgetrokken. Wanneer een tas niet ingeleverd wordt of kwijt is, zal aan het team 100 euro extra in rekening gebracht worden. Een compleet gevulde tas kost namelijk rond de 200 euro. De strafcornermaskers waar borg voor betaald is, kosten gemiddeld 45 euro per stuk. Ben je een masker kwijt, zal er 25 euro borg per masker worden ingehouden. De meeste coaches hebben de maskers in de keeperstas bewaard, houd er rekening mee dat de coach er verantwoordelijk voor is en ze ook moet inleveren om de borg terug te krijgen, de keeper kan dit niet.


Trainers en coaches die denken de tas in het klusje te kunnen laten staan en aan bovengenoemde oproep geen gehoor te hoeven geven, let op, dat kan niet, zeker dit seizoen niet! Alle kluisjes worden namelijk deze zomer leeggehaald en voorzien van andere sloten.


Wanneer wij na de laatste datum van inleveren, zonder bericht, materiaal in een kluisje vinden, wordt het weggehaald en vervalt de borg.


Tevens verzoeken wij de coaches van een team zonder vaste keeper de keepersuitrusting en sleutel van het keepershok in te leveren op een van de data. De tas wordt op volledigheid gecontroleerd en voor evt. ontbrekende zaken wordt een vergoeding gevraagd.


Data waarop ingeleverd kan worden:

Maandag 3 juni tussen 19.00 en 20.30

Zaterdag 8 juni tussen 11.00 en 13.00

Dinsdag 11 juni tussen 19.00 en 20.30

Zondag 16 juni van 14.30 tot 15.00 en van 16.30 tot 17.00


Mocht een van de bovenstaande data echt niet schikken stuur dan, voor 8 juni, even een mailtje naar: [email protected] en wij kijken of we een alternatieve datum met je kunnen inplannen.


Groeten,

 

Ed en Jenneke

 
 

terug naar vorige scherm
Hoofdsponsor
Subsponsoren

Overige sponsoren